torstai 25. kesäkuuta 2015

I need some sleep ~






I need some sleep


you can't go on like this


I tried counting sheep


but there's one I always miss


Everyone says


I'm getting down too low


Everyone says


You just gotta let it go


You just gotta let it go


You just gotta let it go





I need some sleep





Huehue aika kaunista eikö :D
Sanat taitaa loppuu kesken, mutta syy on se etten aluks ees aikonut laittaa sanoja ja si vaan katoin kuvia ja musa valintaani ja itkin hieman kun halusinkin laittaa osan sanoista tohon :DD
Mutta kävin taas siis metsässä ja ihan hyvinhän siellä meni. Tai siis ainaki melkeen.
Tällä kertaa mua ei häirinny ötökät juurikaan ja siel oli ihan kivaakin, jos ei lasketa sitä että meinasin eksyä 3 kertaa. Kävin myös moikkaamassa Fazerin tehtaita kävellessäni ja etsiessä tota lampea uudestaan, kun olin aiemmin päivällä siellä käynyt, mutta tällä kertaa tulin rämeiköstä päin, sillä olin käynyt ensin kuvaamassa monstereitanikin. Kumminkin löysin sitten tän lammen ja itkin onnesta, kun sen löysin. En tosin kauaa, sillä pian se itku vaihtu ihan ärsyyntymiseen.
Mulla ei ole mitään siis ulkomaalaisia vastaan tai niitä, joiden suku on muualta ku suomesta jne. MUTTA
Siinä kohtaa kun kaksi, toinen nuorempi ja toinen about saman ikäinen kuin minä, poikaa on lammen toisella puolella (ainakin 10m) alkavat onkimaan, ensinnäkään siinä lammessa tuskin on kaloja yhtään sen enempää ku lätäkössä, joka on kaks senttiä matala, ja alkavat siinä samalla siiten _huutamaan_ venäjäksi c: 
Nyt älkää käsittäkö väärin, sillä venäjä on aika kaunis kieli, jos multa kysytään ja sitä on tietyissä tapauksissa kiva kuunnella, jos puhe ääni pysyy siis normaalina, mutta nämä pojat huusivat. Minä, joka en edes venäjää osaa erotti niiden puheesta joka ikisen sanan ja sain niistä kunnolla selvää, vaikka ne oli vastarannalla. Siinä kohtaa teki mieli laittaa kuulokkeet korville, mutta kun meikäläisen on helpompi keskittyä kuvaamiseen ilman musiikkia.
Sain kumminkin kuvattua ja kelasin, että vois alkaa laittaa näitä kuvia flickrin kautta ja opetella tarkentamaan, sillä 31 kuvasta mikkä mulla oli meni ainakin kai 4 roskiin, koska tarkennus päin helvettiä :DDD
Oon myös alkanu saamaan motivaatiota kuvaamiseen jostain syystä ja tätä on tullut tehtyä nyt lähi aikoina vähän enemmän kun yleensä. Tänäänkin olen ollut ulkona yli 4 tuntia kuvaamassa ja kävelemässä, ja tulin kotiin vasta 21:30 joten eiköhän nyt ala vähän innostusta tulemaan tähänkin puuhaan. 
Ja tosiaan toi teksti kuvien alla ei ollu alkuperäne suunnitelma et älää tappakko pliis ;^; 
*laulaa erittäin kauniisti jenni vartiaista*
"MÄ EN HALUU KUOLLA TÄNÄ YÖNÄÄÄÄÄÄ~~~"
Mutta nyt olen samaa mieltä tuon musani kanssa, I need some sleep, joten taidanpi tästä kohta puolin mennä unten maille ja anteeks tälläne kunnon kilometriteksti, mutta kerrankin ku jaksan kirjottaa ni minähän kirjotan^^

Öitä~

2 kommenttia:

  1. Waahhh ^^
    Sunji on niin sössspsssjdldörösödlflsl asdf.

    Toi kolmanneks alin kuva oli niin ihana, varo vaan ku nähään nii otan Sunjin itelleni cccc:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen otettu siitä että haluat varastaa lapseni, mutten taida antaa sitä c:

      Poista