sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Kotini satamakaupunki




























Saatoin ehkä hieman huijata kun sanoin etten otakkaan nukkeja mukaan pohjoseen.
Anteeksi.
Mutta oikeastaan ei mun ollut tarkoituskaan ottaa ja nuket ja kamera tuli mukaan 10 minuuttia ennen lähtöä, kun tajusin että en haluakkaan jättää niitä tänne yksin.
Mutta tosiaan otsikko ei liity muuten tähän mitenkään, paitsi että kuvasin Sunjia meren äärellä, Kemissä, missä muuten oon syntynyt sillon joskus :D Okei ei se siltikään oo järkevä otsikko
Olin tosi ilonen että pääsin tonne, sillä ilman sitä että iskä ois ajanu mut autolla tonne, en ois päässytkään kuvaamaan meren rantaan, joten ollaan kiitolissia iskälle siitä että nää kuvat oli mahdollista kuvata :D
Siellä muuten oli hyttysiä ihan hitosti liikaa ja mun teki polttaa ne kaikki sytkärillä, mutta en kantanut sytkäriä mukanani ;^;
Mulla ei oikeestaan oo mitään järkevää puhuttavaa, joten keh..
Nautittehan muuten musavalinnastani?
osaan joskus yllättää (ehkä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti